0
У вашому кошику немає товарів
(044) 390-69-43

Переїзд в новий офіс: працюємо над приміщенням, в якому хочеться працювати

Це справа вкрай клопітка. Особливо, якщо ви встигли гарненько обжитися на колишньому місці. Скільки грошей зароблено за цими столами і скільки годин проведено за розмовами на дивані в зоні відпочинку! Стелажі під зав'язку набиті архівними документами, а стіни знизу доверху обвішані дипломами. А тепер всі меблі потрібно звільнити, розібрати, перевезти і знову зібрати. Або, може, не потрібно?

Організація офісного переїзду

Адже ваша компанія починає новий етап свого життя. Сприймайте переїзд офісу саме в такому ключі і ніяк інакше. Свіжа обстановка - привід для перезавантаження всього: від іміджу до підходу до роботи. Часом, тільки глянувши на себе по-новому, можна продовжити рух вперед. А старі меблі - останнє, що в цьому допоможе.

Якщо ви все ж вирішили розлучитися з нею в зв'язку з переїздом офісу, вона, на жаль, не зникне за помахом чарівної палички. Відволікати з цього приводу кваліфікованих співробітників - питання риторичне. Розумна організація переїзду офісу - це коли ви звертаєтеся в компанію, яка не тільки створить ідеальний дизайн-проект, допоможе правильно обставити кабінети, а й утилізує старі меблі.

Підготовка нового приміщення

Воно напевно відрізняється від старого розмірами, плануванням і дизайном. Тому вдалий переїзд компанії в новий офіс передбачає ретельний попередній аналіз. Говорячи просто, ви повинні зайти в порожнє приміщення і представити його вже обставлені і заселеним, щоб майбутня планування була продумана до дрібниць.

Заздалегідь чітко визначтеся з вимогами до всіх аспектів: від дизайну до освітлення. Проаналізуйте переваги і недоліки колишнього приміщення. Реалізуйте на новому місці перші і виключіть другі.

Крім того, одна справа вирішити, як облаштувати кабінет в офісі, і зовсім інша - правильно розмістити відділи, коли в розпорядженні цілий поверх, або ж створити ідеальне зонування величезного загального простору.

Хто яке приміщення займають, повинні диктувати не тільки розміри кабінетів. Розмістіть взаємодіючі відділи поруч, а переговорну і кімнату відпочинку - в центрі, тим самим позбавивши співробітників від зайвих переміщень. Якщо вибираєте OPEN SPACE, ваш пріоритет - грамотне зонування.

Облаштування офісного приміщення

Переїзд офісу компанії нарешті входить в завершальну стадію. Вирішивши не тягнути в нове життя старе барахло, ви повинні обзавестися з такої нагоди новими меблями. Обов'язково ергономічною і бажано оформленої в одному стилі. Адже правильно облаштувати офіс - значить забезпечити співробітникам умови для максимально ефективної роботи.

Стильна корпусні меблі для офісу, ергономічні крісла, позбавляють від болю в шиї і попереку, столи для роботи, комфортні офісні дивани для повноцінного відпочинку - ось кращий спосіб показати співробітникам, що їх цінують. Вважайте це не витратами, а інвестицією в персонал.

Да, с одной стороны, толковое обустройство офиса потребует усилий, времени и финансов. С другой — вы позаботитесь о рабочем интерьере один раз, а климат в коллективе и результативность сотрудников улучшатся на долгие годы.

Як організувати переїзд в новий офіс