0
У вашому кошику немає товарів
044-390-69-43

Оздоровлення співробітників прямо на робочому місці

Підхід і культура компанії в сучасну епоху впливають на добробут, працездатність і настрій працівників. Наскільки вони ефективні? Чи можуть повноцінно зосередитися на виконанні завдань і здачу проектів? Багато компаній докладають чимало зусиль для оздоровлення співробітників і підтримки в колективі здорового колективного духу. Якщо у працівників часто виникають тривоги або депресія, вони можуть швидко «згоріти» на роботі, перебувати в стані стресу і це помітно погіршить продуктивність команди в цілому. Як же досягти ідеального рівня психоемоційного стану колективу і забезпечити його основні потреби?

Фінансове здоров'я

Велика частина населення живе на зарплату. І людям вкрай важливий її рівень. Якщо ваша компанія велика і успішна, ви змогли домогтися популярності і визнання громадськості – ваша цілеспрямованість, поза сумнівом, гідна похвали. Але не варто забувати, що це заслуга і ваших співробітників. Надайте їм гідну заробітну плату, адже це «обличчя вашої фірми».

Емоційне здоров'я

Враховуючи, скільки часу співробітники проводять в офісі, робота–це не просто місце, куди вони приходять за зарплатою. Це велика частина їх життя, місце соціальної взаємодії. Люди знаходять нові знайомства, можуть подружитися, іноді на все життя. Відчуття того, що їх внесок цінується начальством, має величезне значення для будь-якої людини. Якщо співробітник задоволений роботою, він максимально продуктивний і віддає всі знання і сили на благо компанії із задоволенням.

Емоційна підтримка повинна бути частиною культури компанії в усіх напрямках. Розуміння того, що ти в безпеці, почуття спокою за завтрашній день – все це впливає на стан колективу. Це дає співробітникам більше можливостей проявляти творчий підхід і пропонувати готові ідеї. Сміливо ризикувати, пропонувати інновації, не бояться допускати помилки і брати на себе відповідальність за пошук рішень проблем.

Фізичне здоров'я

Що таке гармонійне навколишнє середовище, в якому ми працюємо? Це не тільки приємний колектив і добрий начальник. Це повітря, яким ми дихаємо. Освітлення, яке супроводжує нас в кабінеті. Їжа та напої, які ми вживаємо протягом робочого дня. Це меблі, які нас оточують.

Так, якщо у вас естетично гарна, сучасні офісні меблі, можна сміливо говорити про статус вашої компанії. Але що важливо для ваших співробітників?

Як зберегти здоров'я кожної людини у вашому штаті? Адже якщо вони будуть вболівати, весь робочий процес зупиниться і це загрожує незворотними наслідками не тільки для компанії в цілому, але і особисто для вас. Ваші співробітники повинні відчувати себе здоровими і енергійними, і що ж можете зробити ви для цього?

Забезпечити їм комфорт! Інвестуйте в якісні ортопедичні меблі і ви побачите, що ви на правильному шляху. Люди проводять за комп'ютером багато годин протягом дня. В нерухомому положенні. В результаті у них з'являються м'язові затиски, болі в спині, викривлення і захворювання хребта…

Як же вибрати «правильне» крісло? Всі ми різні. І для кожної людини може знадобитися Різне крісло в залежності від його ваги, зросту і переваг.

Компанія KULIK SYSTEM знайшла вихід з цього положення і з радістю пропонує вам крісла, які можна оптимально налаштувати під кожну людину. Безліч функцій і регулювань дають можливість виставити висоту, глибину сидіння, нахил спинки і почувати себе на роботі чудово!

Рух і регулювання крісла – ключ до повноцінної роботи

Наше тіло не є нерухомим транспортним засобом – воно призначене для переміщення. Настільки, що має вбудовану систему попередження, яка спонукає нас рухатися і змінювати позицію. Біль і дискомфорт – це сигнали тіла для зміни його положення і ними не можна нехтувати. Якщо ви будете їх ігнорувати, і не зміните свої звички, що порушують м'язовий «баланс», наслідки можуть бути серйозними і тривалими.

Гарною новиною є те, що у вас є можливість змінити свої звички і перевиховати своє тіло. Ергономічні стільці, які ми пропонуємо, допоможуть вам природним чином досягти зручної пози, що спростить підтримання правильної постави і активного руху.

Отже, представляємо вам список – для правильного вибору, дайте відповідь на ці питання:

  • чи є ваше крісло регульованим?
  • у вашого крісла є поперекова підтримка?
  • чи присутнє регулювання нахилу спинки?
  • чи має ширина і глибина сидіння зручність і комфорт?
  • чи підходить вам за розміром подушка для сидіння? Чи є регулювання глибини?
  • коли ви сидите, ваші коліна на рівні або нижче рівня ваших стегон?
  • у крісла є підлокітники, які підтримують ваші передпліччя і не заважають нормальному руху стільця?

Знаєте, яка найбільша помилка, яку ми помітили? Вона полягає в тому, що коли покупці вибирають крісло, вони сідають у нього в невимушеній, розслабленій позі, відкидаються назад і вимовляють: «Це крісло для мене!» Але вони забувають, що в офісних кріслах найбільш важливими функціями є зручність і підтримка в «робочому положенні», а не в розслабленому.& nbsp;тобто в такому, в якому ви знаходитесь під час роботи у себе в офісі, за робочим столом.

Пам'ятайте, що неякісне крісло може призвести до сильної втоми, дискомфорту і меншої продуктивності. Не втрачайте час і сили! Наша мета-допомогти вам вибрати ідеальне крісло, яке буде універсальним і підійде практично всім.

Ваші співробітники будуть вам вдячні!