0
У вашому кошику немає товарів
(044) 390-69-43

Як не просидіти за кермом свого здоров'я?

Автомобіль не тільки розкіш, а й небезпека під час пересування. І якщо наслідки ДТП розуміє кожен і по можливості поводиться на дорозі акуратно, то до проблеми сидячого способу життя мало хто відноситься серйозно. А адже він несе в собі небезпеку, про яку впору попереджати водіїв в автошколах.

Тривале сидіння за кермом і його наслідки

Недарма на Заході професія далекобійника регулярно потрапляє в списки найбільш небезпечних. Подовгу просиджувати в одній і тій же позі, причому неправильної, - важка праця для організму. А ще не забувайте про постійні вібрації під час руху навіть за відносно рівних дорогах.

Болі в спині і шиї, затерплі кінцівки - лише верхівка айсберга. Те, що після кожної більш-менш тривалої поїздки ви відчуваєте себе розбитим, не проходить даром. Сидіти неправильно - а саме так переважна більшість і робить - значить піддавати надмірному навантаженні хребет, м'язи і внутрішні органи.

У положенні "сидячи" хребетний стовп відчуває значне тиск - удвічі більше, ніж коли ви стоїте. Додайте до цього сутулість - і навантаження на краю дисків зросте на порядок. Остеохондроз, а згодом радикуліт, грижа і протрузія - для кожного, хто підлягає за кермом, все це лише питання часу.

Неправильна постава - це ще і скуті легкі, недолік насичення мозку киснем і зниження швидкості реакції. Передавленной кровоносні судини теж обіцяють мало хорошого. У списку загроз і захворювання шлунково-кишкового тракту, і геморой і простатит.

Визначаємо правильне положення тіла

Зручна поза за кермом ще не означає коректна. Уявне відчуття комфорту - ось що змушує нас робити помилки. Запам'ятайте 3 положення, про які потрібно забути:

  • Напівлежачи. Поки ви нібито відпочиваєте, хребетні артерії пережимаються, через що знижується швидкість реакції і гострота зору.
  • «Рогалик». Це коли ви, розташувавшись далеко від керма, тягнетеся ногами до педалей, а корпус нахиляєте вперед. Вкрай шкідливо для міжхребцевих дисків.
  • Виставивши лікоть у вікно. Ви мимоволі спираєтесь на нього, і бічний зсув провокує деформацію поперекового відділу хребта.

Максимально притисніть до сидіння. І руки, і ноги повинні бути злегка зігнуті. Слідкуйте, щоб коліна знаходилися нижче рівня стегон. Якщо кермо регульований, виставте його так, щоб традиційний хват «на 10 і на 2 години» був максимально комфортним. Дзеркала заднього виду налаштуйте, щоб дивитися в них не змінюючи пози.

Дрібниць тут не буває: якщо комфорт, то тільки абсолютний. До того ж ніщо не повинно відволікати вас від дороги. Виробите звичку сидіти правильно - і їзда в автомобілі перестане бути випробуванням для організму. Втім, залишився ще один, найважливіший аспект.

Регулюємо водійське сидіння

Саме воно ключ до того, щоб правильно сидіти за кермом. На жаль, ергономіка крісел залишає бажати кращого навіть в дорогих машинах, не кажучи вже про бюджетні. Виправити ситуацію допоможе коректор постави для автомобільного крісла. Доповнили їм сидіння - і ортопедична спинка готова.

Раз вже правильна поза водія передбачає тісний контакт спини зі спинкою, друга повинна повторювати анатомічні контури першої. Для цього і потрібен коректор постави. Він стабілізує грудний відділ хребта, а також рятує поперековий від зайвого навантаження і дискомфорту.

І, хоча напівсидіти-напівлежати за кермом протипоказано, під кутом 90 ° спинка перебувати теж не повинна. Адже це прямий шлях до зайвої тиску на хребет, втоми і болів. Злегка відкиньте її назад: кут 110 ° - те, що потрібно.

Що стосується підголівника, то він не тільки знижує навантаження на шийний відділ, але і захищає його від травм в разі різкого повороту або ривка. А перебувати підголівник повинен на рівні потилиці або вух.

І на закінчення

Так, правильне сидіння передбачає чимало аспектів. Однак забезпечити все це досить просто. Вже точно не складніше, ніж лікувати остеохондроз і його численні наслідки. Нехай автомобіль витрачає лише бензин, а не ваше здоров'я.