0
В корзині немає товарів

Як облаштувати рецепцію в бізнес-центрі: формула правильних вражень

Успіх офісного центру від чого тільки не залежить. Розташування, поверховість і планування будівлі, якість комунікації та супутньої інфраструктури, дизайн і ергономіка інтер'єру — всього і не згадаєш. Але зустрічає потенційного орендаря зона рецепції. Вона формує перше і разом з тим найсильніше враження. Як зробити так, щоб воно не стало останнім? Слідувати нашим рекомендаціям.

Дизайн і планування

Програма мінімум — вибрати один з популярних стилів і підпорядкувати йому кожну дрібницю. Вивчіть свою аудиторію. Якщо націлені на компанії консервативного спрямування (адвокатські, нотаріальні та страхові контори), зверніться до аристократичної класики. Якщо ж розраховуєте на зухвалий IT-сектор, в пріоритеті сучасні напрямки: від помірно мінімалістичних хай-теку, модерну і лофту до помітного поп-арту.

Це спрацює, якщо у вас занадто мало конкурентів або занадто багато незаперечних переваг. В інших випадках дотримуватися канонів обраного стилю недостатньо. Необхідно оформити зону рецепції таким чином, щоб вона стала обличчям вашого центру. Неповторним, оригінальним і незабутнім. А значить, доведеться знайти дизайнерів, які не дотримуються трендів, а задають їх.

Душа інтер'єру — ідея. Якою вона повинна бути? Філантроп і видатний бізнесмен Вільям Клемент Стоун стверджував: те, що можливо уявити, можливо і втілити в життя. Не бійтеся фантазувати. Просторий хол, в центрі якого зростає справжнє дерево? Стіни-акваріуми? Або, може, стійка з кузова автомобіля? Зробіть так, щоб ваш інтер'єр став темою для розмов, — і заощадите на рекламі.

Але творче безумство не скасовує здорового зонування. Не забудьте облаштувати місця для зони очікування, а стійку адміністратора розташуйте навпроти входу.

Вибір правильних меблів

Головне в цій справі — забезпечити максимальний комфорт відвідувачам і співробітникам. Вам знадобляться:

  • Стійка рецепції. Висотою 120-130 см і та, що неодмінно приховує від сторонніх очей документи та канцелярське приладдя. Не варто заповнювати верхню стільницю візитками: роздатковим матеріалам місце на спеціальному стенді.
  • Ортопедичне крісло для адміністратора. Від його привітності багато що залежить, але як посміхатися щиро, якщо поперек ломить, шия оніміла, а ноги затекли? Врахуйте, що по-справжньому ортопедичні моделі розроблені медиками. Вони стабілізують таз, а також всі відділи хребта: від шиї до куприка. І оснащені наповнювачем, який не деформується через декілька місяців, згладивши всі анатомічні вигини.
  • Диван і крісла. Не занадто м'які: ваше завдання — не заколисати відвідувачів, а поліпшити їм хвилини очікування. Область поперекової підтримки обов'язкова, а оббивка з натуральної шкіри — тільки якщо хочете недвозначно підкреслити статус. Антара, екошкіра і азур не такі розкішні, зате дешевші та не вимагають особливого догляду.
  • Журнальний столик. Виглядаючи стильний дизайн, не оминіть якість матеріалів. Стійкість до подряпин, ударів, вологи та високих температур не надмірність. Варто відвідувачеві випадково впустити чашку гарячої кави — і столику знадобляться всі ці якості відразу.

На закінчення

Театр починається з вішаку, а сучасний офісний центр — з рецепції. Пам'ятайте: перше враження не справити двічі. Але, якщо грамотно облаштуєте цю зону, воно виявиться не у два — у багато разів сильніше і позитивніше.

Фото сучасного ресепшен в бізнес-центрі

Поділитися з друзями: