Успіх офісного центру від чого тільки не залежить. Розташування, поверховість і планування будівлі, якість комунікації та супутньої інфраструктури, дизайн і ергономіка інтер'єру — всього і не згадаєш. Але зустрічає потенційного орендаря зона рецепції. Вона формує перше і разом з тим найсильніше враження. Як зробити так, щоб воно не стало останнім? Слідувати нашим рекомендаціям.
Програма мінімум — вибрати один з популярних стилів і підпорядкувати йому кожну дрібницю. Вивчіть свою аудиторію. Якщо націлені на компанії консервативного спрямування (адвокатські, нотаріальні та страхові контори), зверніться до аристократичної класики. Якщо ж розраховуєте на зухвалий IT-сектор, в пріоритеті сучасні напрямки: від помірно мінімалістичних хай-теку, модерну і лофту до помітного поп-арту.
Це спрацює, якщо у вас занадто мало конкурентів або занадто багато незаперечних переваг. В інших випадках дотримуватися канонів обраного стилю недостатньо. Необхідно оформити зону рецепції таким чином, щоб вона стала обличчям вашого центру. Неповторним, оригінальним і незабутнім. А значить, доведеться знайти дизайнерів, які не дотримуються трендів, а задають їх.
Душа інтер'єру — ідея. Якою вона повинна бути? Філантроп і видатний бізнесмен Вільям Клемент Стоун стверджував: те, що можливо уявити, можливо і втілити в життя. Не бійтеся фантазувати. Просторий хол, в центрі якого зростає справжнє дерево? Стіни-акваріуми? Або, може, стійка з кузова автомобіля? Зробіть так, щоб ваш інтер'єр став темою для розмов, — і заощадите на рекламі.
Але творче безумство не скасовує здорового зонування. Не забудьте облаштувати місця для зони очікування, а стійку адміністратора розташуйте навпроти входу.
Головне в цій справі — забезпечити максимальний комфорт відвідувачам і співробітникам. Вам знадобляться:
Театр починається з вішаку, а сучасний офісний центр — з рецепції. Пам'ятайте: перше враження не справити двічі. Але, якщо грамотно облаштуєте цю зону, воно виявиться не у два — у багато разів сильніше і позитивніше.