0
У вашому кошику немає товарів
(044) 390-69-43

Дизайн інтер'єру офісу: щоб і стіни допомагали

Не місце прикрашає людину, але саме воно може підвищити його продуктивність. А ще зміцнити корпоративний дух і сформувати правильний вигляд компанії в очах клієнтів і партнерів. Тому вкладати в дизайн офісних приміщень - значить інвестувати в бізнес. Але як робити це з розумом?

Організація офісного простору

Для початку визначтеся з типом планування. Неважливо, чи віддаєте перевагу інтер'єр офісу в стилі модерн або нестаріючу класику, - варіантів завжди 3:

  • Закритий (кабінетно-коридорний). Через держустанов помилково асоціюється з бюрократією. Але багато успішних компаній по всьому світу цінують його за можливість зосереджено працювати в тиші. Для бізнесу, який передбачає конфіденційне спілкування (наприклад, юридичні послуги), це єдино вірний вибір.
  • Відкритий (західний). Виниклий ще у вікторіанську епоху, Open Space скорочує витрати на ремонт і дозволяє обійтися меншою площею. А ще має до роботи в команді і мотивує співробітників. З недоліків - шум і зайві розмови. Популярний серед творчих і IT-компаній.
  • Комбінований. Тим, кого краще не відволікати, покладені окремі кабінети. Решті - одне або кілька просторих приміщень, часто розділених на окремі робочі місця перегородками. Розумний компроміс. Підійде будь-якому бізнесу.

Кабінет керівника

Ніщо не заважає оформити його всупереч канонам, але традиційний підхід все ж ставить на чільне місце 3 аспекти:

  • Імідж і сфера діяльності компанії. Незалежно від того, що в пріоритеті: дизайн офісу в стилі лофт або більш консервативний стиль - директора повинна оточувати меблі, що демонструє статус: корпусні меблі з текстурою дерева, дивани в оббивці екзотичних тварин, ергономічні шкіряні крісла.
  • Стать керівника. Від цього головним чином залежать кольору дизайну офісу. Чоловікові підійде поєднання різних відтінків коричневого з темно-зеленим, а жінці - пастельні тони: перлинні, бежеві, бірюзові.
  • Особисті уподобання. Від того, наскільки дизайн їм відповідає, залежить працездатність. Тому покладатися тільки на професіоналізм дизайнера - помилка. Потрібна попередня візуалізація інтер'єру. А потім обов'язково узгодьте дизайн-проект офісу з директором.

Переговорна

Тут вирішується фінансова доля компанії. Звичайно, дизайн не ключовий фактор при підписанні контракту. Але від того, має у своєму розпорядженні він до себе або дратує, може залежати результат переговорів. Загальні рекомендації такі:

  • Не шкодуйте площі. Чи йде мова про кімнаті або зоні, відокремленої від основного простору скляними перегородками, приказка «в тісноті, та не в образі» не працює.
  • Вибирайте спокійні рішення. Класичний, в стилі модерн або лофт - які б варіанти дизайну офісу ви не зволіли, уникайте зухвалих, які давили акцентів. Ніщо не повинно відволікати від справи.
  • Не економте на меблях і техніці. Стильні та зручні корпусні рішення, ергономічні крісла, LCD-панель або проектор - чим комфортніше обговорювати умови, тим вище ймовірність, що угода відбудеться.
  • Зонується приміщення. Іноді під час переговорів кільком їхнім учасникам потрібно усамітнитися. Модель PRIVATE ZONE якраз і послужить цієї мети.

Зал для конференцій

Поради вище актуальні і для цього типу приміщень. Дизайн офісу в сучасному стилі нерідко передбачає, що конференц-зал - більш простора версія переговорної (із загальним столом). Якщо ж у вашому випадку це ряди стільців і кафедра для виступів, приділіть особливу увагу аудіосистеми. Якщо оратора погано чутно, збори - марна трата часу.

Зони відпочинку для працівників

Добре працює той, хто добре відпочиває. Турбота про співробітників допомагає залучити й утримати цінні кадри, підвищити результативність і поліпшити мікроклімат в колективі. Необхідний мінімум - кухня і ергономічні дивани з підтримкою поперекового відділу хребта. В Open Space незамінною виявиться модель PRIVATE ZONE, що створює затишний оазис серед офісного шуму.

Ергономіка в офісі

Разработка дизайн-проекта офиса нужна не только для стилистического единства. Без учета эргономических факторов даже дорогой авторский дизайн интерьера только навредит сотрудникам и бизнесу в целом. Важно:

  • Продумати «шляхи сполучення». Зони відпочинку повинні бути по можливості рівновіддалені від різних відділів, а підрозділи, регулярно взаємодіють один з одним, розташовуватися неподалік.
  • Знайти компроміс. Не кожна компанія може виділити співробітнику мінімум 5 м2, як того вимагають санітарні норми. Але баланс між командним духом і дотриманням особистого простору обов'язковий.
  • Не забути про правильну меблів. Сидячий спосіб життя провокує десятки недуг. А здорові працівники ефективніше хворих. Тому ортопедичні крісла - не надмірність, а необхідність.

Інтер'єр повинен підкреслити достоїнства вашого бізнесу

Розвісити по стінах дипломи і сертифікати недостатньо - потрібен комплексний підхід. Тому краще всього замовити дизайн-проект офісу у професіоналів. Які спершу вивчать ваш бізнес, потім представлять 3D-дизайн інтер'єру, врахують побажання і тільки потім втілять його в життя.