0
В корзині немає товарів

ОСТЕОХОНДРОЗ - «ОСОБИСТА» ХВОРОБА ОФІСУ

У 1900-му році у всьому світі було менш як 300 тисяч офісних працівників, а офісом (конторою) в ті часи були всього лише письмовий стіл і стілець. Технологічні процеси, управління колоніями, розвиток торгівлі зажадали сотні й сотні тисяч офісних співробітників, і до середини ХХ століття остаточно сформувалася світова «офісна культура». Тоді ж наштампували дешеві крісла, які стали обов'язковим атрибутом офісу. До цього дозволити собі крісло могли лише 5% населення Землі!

Сучасний офіс великої компанії — це десятки, сотні менеджерів, які 8-10 годин проводять за столом, у комп'ютерів, просувають бренди, шукають клієнтів і партнерів, приносять компанії прибуток, рухаються по кар'єрних сходах і ... В якийсь найневідповідніший момент для керівництва і для себе йдуть на лікарняний, знижуючи загальну рентабельність офісу. На прийомі у лікаря звучить стандартний діалог:

— На що скаржитесь?

— Спина болить, лікарю...

— Давно це почалося?

— Пару років назад, але не звернув увагу. А тепер немає сил терпіти...

Так, на жаль, остеохондроз — одна з найпідступніших хвороб, яка розвивається практично непомітно. Саме тому ми маємо загрозливу цифру: 70% населення страждають захворюваннями суглобів, 80% — мають діагноз «остеохондроз».

Перш за все остеохондроз хребта розвивається внаслідок гіподинамії — малорухливий спосіб життя і тривалого сидіння. Поза «сидячи» є шоком для хребта та організму, але сидяча біля комп'ютера людина — це головна прикмета нашого часу.

Для того, щоб змінити ситуацію і знизити професійні ризики, були навіть створені ергономіка і коворкінг, написані багатотомні праці з оптимізації роботи та робочого місця, але проблема не вирішиться доти, поки ми самі не навчимося правильно сидіти та берегти хребет і суглоби.

Навчитися правильно сидіти можна тільки в «правильному» кріслі, конструкція якого дозволяє правильно розподіляти функціональні навантаження на м'язи та зняти напругу з усіх відділів хребта. Виконати таке завдання під силу тільки кріслам від ТМ KULIK SYSTEM, які володіють запатентованою системою ергономіки та професійними рекомендаціями профільних лікарів.

Розуміючи цінність кожного співробітника, керівник офісу повинен надати співробітникові саме таке крісло, як гарантію продуктивної роботи та рентабельності.

Впевнені, якщо в опис вакансії буде додано рядок "Вам потрібно працювати в сучасному офісі, оснащеному зручними меблями та індивідуальним кріслом від KULIK SYSTEM", в такий офіс прийдуть КРАЩІ!

ludwig-siedler-mediale-lebensbegleitung-wirbelsäulenaufrichtung.jpg

Поділитися з друзями: